1. שאלה: תוך כמה זמן החבילה מגיעה?

תשובה: עד 21 ימי עסקים. לאחר כיומיים תקבל מספר מעקב.

2. שאלה: האם יש אפשרות למשלוח מהיר?

תשובה: כן. המשלוח יגיע עד שבעה ימי עסקים. 

3. שאלה: מהי מדיניות ההחזרים?

תשובה: אין שום בעיה. ניתן להחזיר מוצרים ולקבל החזר, זיכוי  או החלפה. למעט פריטים בהזמנה מיוחדת, שבהם ניתן להחליף רק את המידה.יש להחזיר את המוצר תוך 14 יום מיום קבלתו, באריזתו המקורית ובתנאי שלא היה בשימוש ולא נפגם

4. שאלה: לאן מחזירים את המוצר?

תשובה:ניתן להחזיר את המוצר לחנות במוהליבר 16 ב פ"ת ,או לשלוח בדואר לכתובת שתינתן

5. שאלה: אין ברשותי כרטיס אשראי או חשבון פייפאל. האם ניתן לבצע רכישה בדרך אחרת?

תשובה: כן. ניתן לבצע העברה בנקאית. צור קשר עם שירות לקוחות.

6. שאלה: אני מסתבך עם הקניה באתר, האם יש אפשרות להזמנה טלפונית?

תשובה: כן. ניתן להתקשר לשירות לקוחות ולבצע הזמנה טלפונית ואף לקבל יעוץ לגבי סגנון ומידות.

7.  אני לא בטוח לגבי המידה.

ניתן להתקשר ולקבל יעוץ טלפוני. לנוחיותכם מצורפת טבלת מידות לכל פריט.

8. איך אפשר ליצור קשר?

ניתן ליצור קשר טלפוני במס': 055-6630918

                      במייל: [email protected]

                      בפייסבוק: www.facebook.com/manzoneplace

                      באינסטגרם: https://www.instagram.com/menzoneplace

                      כמו כן ניתן לשלוח הודעות ב whatsapp למספר הטלפון הנ"ל.

9. האם יש אפשרות לתשלומים?

כמובן. אם הרכישה מתבצעת בכרטיס אשראי או הזמנה טלפונית. בהזמנות מעל 500 ש"ח.

10. האם יש חנות בה אפשר להתרשם מהמוצרים?

כן. הסניף הראשון כבר נפתח. החנות נמצאת ברחוב מוהליבר 16ב' פ"ת.

בחנות יש מגוון מוצרים: ג'ינסים, מכנסיים, חולצות, נעליים ואקססוריז. 

ניתן גם לעשות הזמנה במקום עבור מוצרים שנמצאים באתר אך לא בחנות. 

א'-ה' : 11:00-19:00 רצוף

 ו':       9:30-14:00

11. אל תהססו להתקשר לכל שאלה או בקשה.

שאלות נפוצות

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *